SPLOŠNI POGOJI

1. CENE

Cene veljajo za tekoče leto. Cene so v EUR in vključujejo DDV. Terme Vivat (Počitek-Užitek d.o.o.) si pridržujejo pravico do spremembe cen.

 

2. REZERVACIJE

2.1. REZERVACIJA NAMESTITEV

  • Namestitvene kapacitete in storitve se lahko rezervirajo po telefonu, faksu ali elektronski pošti. Gost za rezervacijo namestitvenih kapacitet prejme potrditev po elektronski pošti ali pošti. Potrjena ponudba se lahko spremeni do dneva prihoda.

2.2. REZERVACIJA STORITEV V WELLNESS & ZDRAVILIŠKEM CENTRU VIVAT IN SALONU TAJSKIH MASAŽ

  • Storitve v Wellness&zdraviliškem centru Vivat in Salonu Tajskih masaž, se lahko rezervirajo po telefonu in elektronski pošti. Zaželjeno je, da se storitve v Wellness&zdraviliškem centru Vivat in v Salonu tajskih masaž rezervirajo predhodno, vsaj tri dni pred prihodom.

 

3. ODPOVED REZERVACIJE IN STORITEV

3.1 ODPOVED INDIVIDUALNI GOSTI

Gost ima pravico do odpovedi rezervacije. Odpoved rezervacije mora biti poslana v pisni obliki po elektronski pošti vsaj 5 pred prihodom. Datum poslane odpovedi je podlaga za obračun stroškov zaradi odpovedi rezervacije.

  • V primeru pravočasne odpovedi rezervacije je gost upravičen do povračila celotnega vplačila akontacije oz. vplačila celotnega bivanja.
  • V primeru odpovedi rezervacije 4 dni pred prihodom se gostu zaračuna strošek odpovedi v višini 30 % vrednosti rezervacije.
  • V primeru odpovedi rezervacije 2 dneva pred prihodom se gostu zaračuna strošek odpovedi v višini 50 % vrednosti rezervacije.
  • V primeru odpovedi rezervacije na dan prihoda ali v primeru neprihoda (no-show) se gostu zaračuna strošek odpovedi v višini 100 % vrednosti celotnega bivanja brez turistične takse.
  • V primeru predčasnega odhoda si hotel pridržuje pravico zaračunati penale v višini 100 % zneska preostalega bivanja brez turistične takse. Izjeme so predčasni odhodi zaradi višje sile (smrt, zdravstveni razlogi, naravne nesreče …).
  • Za obračun stroškov odpovedi veljajo cene, ki so bile potrjene na potrditvi rezervacije.

3.2.ODPOVED NAMESTITVE  SKUPINE 

Pogoji za skupino veljajo pri številu 10 in več oseb, za katere namestitev organizira organizator. Organizator ima pravico do odpovedi rezervacije. Odpoved rezervacije mora biti poslana v pisni obliki po elektronski pošti vsaj 20 dni pred prihodom skupine. Datum poslane odpovedi je podlaga za obračun stroškov zaradi odpovedi rezervacije.

  • V primeru odpovedi rezervacije 20 dni pred prihodom, se organizatorju strošek ne zaračuna
  • V primeru odpovedi rezervacije 14 do 7 dni pred prihodom, se organizatorju zaračuna strošek odpovedi v višini 50 % vrednosti rezervacije
  • V primeru odpovedi rezervacije 7 do 1 dan pred prihodom, se organizatorju zaračuna strošek odpovedi v višini 80 % vrednosti rezervacije
  • V primeru, odpovedi rezervacije na dan prihoda ali v primeru ne prihoda (no-show), se organizatorju zaračuna strošek odpovedi v višini 100 % celotnega bivanja brez turistične takse
  • V primeru predčasnega odhoda si hotel pridržuje pravico zaračunati penale v višini 100 % zneska preostalega bivanja brez turistične takse. Izjeme so predčasni odhodi zaradi višje sile (smrt, zdravstveni razlogi, naravne nesreče…)

3.3. ODPOVED STORITEV V WELLNESS CENTRU VIVAT IN TAJSKEM SALONU TAWAN

Naročeno storitev je možno odpovedati do 24 ur pred rezerviranim terminom. Za odpoved storitev manj kot 24 ur pred rezerviranim terminom vam bomo zaračunali 50 % cene rezervirane storitve. Za odpoved storitev manj kot 4 ure pred rezerviranim terminom vam bomo zaračunali 100 % cene rezervirane storitve. Če rezervirane storitve ne boste odpovedali in je ne boste izkoristili, vam bomo zaračunali 100 % cene rezervirane storitve.


4. PLAČILO STORITEV

Ob prihodu v hotel vas bomo vljudno prosili, da boste rezervirano storitev in predvidene nastale dodatne stroške v času bivanja garantirali v obliki avtorizacije, za kar bomo bremenili vašo kreditno kartico v višini 300€. Prosimo vas, da ob prijavi v hotel predložite kartico, s katero ste opravili rezervacijo. Če nimate kreditne kartice, vas bomo ob prihodu v hotel prosili, da celotno bivanje poravnate vnaprej.

V primeru koriščenja dodatnih storitev na sobo, vas bomo ob prihodu v hotel zaprosili za depozit v višini 100€.

Ob odjavi iz hotela morajo biti vsi stroški bivanja in dodatni stroški plačani v celoti. Če neporavnani stroški ne presegajo avtorizacije ali depozita, odobrene ob prijavi, se sprosti neporabljeni del zneska, vendar pa ne moremo nadzirati, v kolikšnem času bo vaša banka dejansko izvedla takšno sprostitev.

Plačilo storitev se opravi na recepciji Hotela Vivat z gotovino ali kreditnimi/plačilnimi karticami (BA, Maestro, Diners, American Exspress, Visa, Eurocard).


5. OPROSTITVE PLAČILA TURISTIČNE TAKSE

Če ste oproščeni plačila turistične takse, morate ob prihodu o tem obvestiti recepcijo. V nasprotnem primeru vam bomo turistično takso morali zaračunati.

 

6. VSELJIVOST SOB

Sobe so vseljive po 14.00. V primeru večje zasedenosti si hotel pridržuje pravico do spremembe vseljivosti sob. Na dan odhoda so sobe gostom na razpolago do 10.00. Če gost ne zapusti sobe do 10.00, se mu zaračuna pozen odhod iz sobe v znesku po rednem ceniku.

 

7. SHRAMBA VREDNOSTNIH IN OSEBNIH PREDMETOV

Za shrambo denarja in vrednostnih predmetov so gostom na razpolago sefi v hotelskih sobah. Hotel ne prevzema odgovornosti za stvari, ki so shranjene v sefih. Prav tako hotel ne prevzema odgovornosti za ne shranjene stvari v hotelskih sobah in ostalih površinah.

 

8. HIŠNI LJUBLJENČKI

V sobah Hotela Vivat****superior in skupnih prostorih Term Vivat hišni ljubljenčki niso dovoljeni. Hišni ljubljenčki (manjši psi in mačke) so dovoljeni samo v določenih sobah, z doplačilom po rednem ceniku, brez hrane in po predhodni najavi. Če se ugotovi, da je hišni ljubljenček v sobi, kjer ni dovoljena namestitev hišnih ljubljenčkov, vam bomo dodatno zaračunali generalno čiščenje sobe po rednem ceniku.

Hišni ljubljenčki so dovoljeni tudi v Avtokampu Vivat z doplačilom po rednem ceniku, brez hrane in po predhodni najavi.

 

9. KAJENJE

V sobah in ostalih zaprtih prostorih Hotela Vivat****superior kajenje ni dovoljeno. V primeru kajenja v sobah oziroma zaprtih prostorih se zaračuna strošek kajenja v sobah in generalno čiščenje sobe, po rednem ceniku. Za kadilce je urejena kadilnica pri bazenski recepciji, prav tako pa je dovoljeno kajenje na terasi Hotela Vivat.

 

10. GLAVNA RESTAVRACIJA VIVAT

Zajtrk vsak dan med 7.00 -10.00, kosilo med 12.00 -14.00, večerja med 18.00 -21.00 uro. Obroki v restavraciji so samopostrežni. Če je obrokov manj kot 15, so postreženi. Hrane iz restavracije ni dovoljeno odnašati. V primeru iznosa hrane se obračuna trikratna vrednost obroka po rednem ceniku.

 

11. ALA CARTE RESTAVRACIJA VITA

Odprta vsak dan od 10:00 do 22:00.

 

12. PRAVILA OBLAČENJA ZA GLAVNO RESTAVRACIJO VIVAT IN ALA CARTE RESTAVRACIJO VITA

Pri obisku glavne restavracije Vivat in ala carte restavracije Vita morajo gostje biti oblečeni v ustreznih oblačilih (dolge hlače in zaprta obutev). V času večerje je zaželena večerna toaleta.

 

13. ZAMENJAVA OBROKOV

Zamenjava obroka (večerja za kosilo ali obratno) je možna po predhodni najavi oziroma na glavni recepciji Hotela Vivat. Zamenjava kosila je možna na tekoči dan do 10.00 in zamenjava večerje na tekoči dan do 17.00. Če obrok ni bil odpovedan oziroma zamenjan, se šteje, da je bil koriščen.

 

14. BAZENSKI KOMPLEKS TERM VIVAT

Odprt vsak dan med 8.00 in 20.00 uro, ob petkih in sobotah do 22.00 ure. V bazenskem kompleksu so gostom brezplačno na razpolago ležalniki. Rezervacija ležalnikov ni dovoljena. Gostje bazenskega kompleksa Term Vivat, morajo uporabljati bazenski kompleks v skladu z kopališkim redom.

 

15. SVET SAVN VIVAT

Odprt vsak dan med 12.00 in 20.00 uro, ob petkih in sobotah do 22.00 ure. Gostje sveta savn Vivat, morajo svet savn Vivat uporabljati v skladu s kopališkim redom.
 
 

16. WELLNESS & ZDRAVILIŠKI CENTER

Odprt vsak dan med 9.00 in 18.00, ob nedeljah do 14.00.

 

17. SALON TAJSKIH MASAŽ

Odprt vsak dan med 12.00 in 21.00, ob sobotah in nedeljah od 9.00 do 18.00.

 

18. KOPALNI PLAŠČI IN SOBNE BRISAČE

Uporaba kopalnih plaščev v določenih ponudbah ni vključena. Proti doplačilu se dobijo na glavni recepciji. Po 10.00 na dan odhoda uporaba kopalnih plaščev in brisač ni dovoljena. Kopalni plašči in brisače morajo na dan odhoda ostati v sobah. Če kopalnih plaščev in brisač ne bo v sobi, bomo vašo kreditno kartico bremenili za vrednost kopalnih plaščev oziroma brisač po rednem ceniku.

 

19. BRISAČE ZA KOPANJE

Brisače, ki so nameščene v sobah, niso namenjene za uporabo v bazenskem kompleksu, temveč so namenjene samo za uporabo v sobah. Če želite uporabljati brisače za bazen, si jih lahko proti doplačilu izposodite na bazenski recepciji.

 

20. LETNO ČIŠČENJE IN VZDRŽEVANJE BAZENOV

Letno čiščenje in vzdrževanje bazenov se opravlja v skladu z letnim planom bazenskega kompleksa Term Vivat (Počitek - užitek d.o.o.), ki je za vsako leto objavljen na internet strani.

 

21. UPORABA SOB

Prenočevanje oseb, ki niso prijavljene, ni dovoljeno. V primeru ugotovitve namestitev vam jih bomo zaračunali po rednem ceniku. Prinašanje lastne hrane in pijače v hotel in sobe ni dovoljeno. Raznolika gostinska ponudba je na voljo v hotelskih restavracijah, naročite pa lahko tudi postrežbo v sobi (t. i. room service). V minibaru ni dovoljeno shranjevanje pijače in hrane, saj je minibar namenjen samo artiklom, navedenim na ceniku minibara. Uporaba grelnih in kuhalnih aparatov je zaradi požarne varnosti prepovedana.

 

22. POŠKODOVANJE SOB OZIROMA INVENTARJA

Gost mora prostore, opremo, inventar in naprave, ki so mu bili dani na razpolago, uporabljati kot dober gospodar. Gost odgovarja za škodo, ki je po njegovi krivdi nastala v prostorih, na napravah, opremi in inventarju. Odnašanje inventarja iz sob oziroma skupnih prostorov Term Vivat ni dovoljeno. V primeru poškodovanja sobe vam bomo bremenili vašo kreditno/plačilno kartico.

 

23. DARILNI IN VREDNOSTNI BONI

Darilni boni za namestitev, wellness&zdraviliški center in salon tajskih masaž, so unovčljivi do datuma veljavnosti, ki je napisan na darilnem bonu. Darilnih bonov ni mogoče zamenjati za denar. Vrednostni boni časovno niso omejeni.

 

24. KOPALNE KARTE

Kopalne karte so unovčljive do datuma veljavnosti, navedenega na kopalni karti.

 

25. DOGODKI V HOTELU

Ob različnih časih skozi vse leto so lahko v nekaterih naših restavracijah organizirane poroke, zabave in drugi dogodki, ki bi lahko motili vaš odmor. Prosimo, da se o tem pozanimate, preden rezervirate bivanje v hotelu.

 

26. REKLAMACIJE IN PRITOŽBE

Gost lahko o nepravilnostih oziroma pomanjkljivostih storitev obvesti recepcijo Hotela Vivat****superior. Če bi reklamacija lahko bila rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe itd.), gost pa napake ni reklamiral na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil odgovorne osebe, se šteje, da se je gost strinjal s pomanjkljivo opravljeno storitvijo. Gost lahko na recepciji Hotela Vivat****superior vloži pisno reklamacijo, na katero bo vodstvo Term Vivat pisno odgovorilo.

 

27. IZDAJANJE RAČUNOV

Ob odhodu iz hotela (check-out) boste na recepciji prejeli račun za bivanje in dodatne storitve. Če želite, da vam izdamo račun na podjetje, se znesek plača na recepciji in račun izdamo na podjetje. Vljudno vas prosimo, da nas pred izdajo računa obvestite glede izdaje računa na podjetje.

 

28. PRAVNA DOLOČILA

Dokumenti, objavljeni na teh spletnih straneh, so lahko reproducirani le v nekomercialne namene, pri čemer morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati v komercialne namene. Podjetje POČITEK - UŽITEK d.o.o. si pridržuje pravico, da spremeni vsebino teh spletnih strani kadar koli, na kakršen koli način in ne glede na razlog brez predhodnega opozorila. Pri tem ne prevzema odgovornosti za kakršne koli posledice takih sprememb.