Splošni pogoji spletne trgovine

POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE

Splošni pogoji poslovanja

1. UVOD

Splošni pogoji poslovanja veljajo za dejavnost in storitve spletne trgovine www.vivat.si in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
Spletno trgovino www.vivat.si upravlja podjetje Počitek-Užitek d.o.o., Ulica ob igrišču 3, 9226 Moravske Toplice (v nadaljevanju "ponudnik"). Uporabnik je oseba, ki uporablja našo spletno trgovino www.vivat.si, torej kupec v spletni trgovini (v nadaljevanju "kupec"). Kupca oz. uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. V spletni trgovini lahko nakupujete kot registriran uporabnik, lahko pa nakup opravite tudi brez registracije. Uporabnik je še pred oddajo naročila z obveznostjo plačila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, katere mora potrditi in se strinjati z njimi. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja in ostale informacije v spletni trgovini www.vivat.si so na voljo le v slovenskem jeziku. Vsebine so vsi podatki, informacije, gradiva in druge vsebine, objavljene v spletni trgovini www.vivat.si, kar med drugim vključuje tudi besedila, slike in fotografije. Spletna trgovina www.vivat.si je informacijski sistem, namenjen prodaji izdelkov uporabniku.


Za dodatne informacije nas lahko pokličete na telefonsko številko 025382100, vsak delovni dan ali pišete na elektronsko pošto info@vivat.si. Če na vprašanje ne bomo mogli odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.vivat.si, pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pogoje poslovanja je ponudnik objavil na spletni strani www.vivat.si in so veljavni od 01. 08. 2022.
Podjetje Počitek-Užitek d.o.o., si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja v spletni trgovini www.vivat.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

(Povzetek zakonodaje (ZVPot-UPB2))
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden ga zavezuje ponudba vselej zagotovil naslednje informacije:
• Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, ID štev. za DDV, matična številka, transakcijski račun)
• Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon),
• Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
• Dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili),
• Pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• Način plačila in dostave,
• Časovna veljavnost ponudbe,
• Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)
• Pojasnila glede odgovornosti prodajalca za stvarne napake,
• Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. PODATKI O PODJETJU 

S spletno trgovino www.vivat.si upravlja:
Počitek-Užitek d.o.o., Ulica ob igrišču 3, 9226 Moravske Toplice
ID št. za DDV: SI82864578
Matična številka: 1317300000
Telefonska številka: +386 25382100
E-mail: info@vivat.si

4. CENE V SPLETNI TRGOVINI

Cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in vključujejo DDV. V spletni trgovini so navedene cene kot redne cene. Redne cene veljajo za vse uporabnike v spletni trgovini www.vivat.si in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega obvestila (primer akcij in posebnih popustov). Cene ne vsebujejo stroškov dostave, slednja je navedena v košarici oziroma v rubriki “Pregled košarice”. Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini www.vivat.si in veljajo do dne objave novega cenika. V primeru, da pride do napake oziroma spremembe v ceni izdelka med obdelavo naročila, bo podjetje Počitek-Užitek d.o.o. ne glede na to upošteval označeno ceno pri kupčevem naročilu, kar določa tretji odstavek 26. člena ZVPot.

5. NAROČILA 

Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure.
Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 14. ure bodo v primeru zaloge odpremljena isti dan. Naročanje poteka v slovenskem jeziku. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 7 delovne dni (dan oddaje + 7 delovne dni).
Naročila, ki jih prejmemo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan v primeru zaloge. 

6. POSTOPEK NAKUPA

1. Korak - Izbor in dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico 

Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb »Dodaj v košarico«. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. V košarici si lahko v vsakem trenutku ogledate seznam izbranih izdelkov, spremenite količino ali odstranite izdelek iz košarice. Če želite v košarico dodati še druge izdelke, kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupovanjem«.
Če ste z nakupovanjem zaključili, kliknite na gumb »Zaključek nakupa«. Nato se vam bo ponovno prikazala košarica z izbranimi izdelki, količino in ceno. Za prehod na naslednji korak kliknite na gumb “Naprej”.

2. Korak – Vpis podatkov

Ko ste v košarico dodali vse želene izdelke, nadaljujete na naslednji korak, kjer vpišete podatke za začetek naročila.

3. Korak – Naslov za dostavo

V tretjem koraku sledi vpis oziroma pregled kontaktnih podatkov za dostavo. V tem koraku vpišite vse zahtevane kontaktne podatke (ime, priimek, naslov za dostavo in izstavitev računa, telefonska številka, elektronska pošta). Še preden kupec odda naročilo, je izrecno opozorjen in seznanjen, da je naročilo povezano z obveznostjo plačila in mora potrditi na gumb “Oddajam naročilo z obveznostjo plačila in se strinjam s splošnimi pogoji poslovanja” in nadaljujte na naslednji korak.

4. Korak – Plačilo

Sledi izbira načina plačila. Izbirate lahko med dvema načinoma plačila in sicer:
- plačilo po predračunu; ob potrditvi naročila vam bomo na elektronski naslov poslali predračun. Po plačanem predračunu in potrjenem naročilu, bo blago odposlano.

- plačilo s kartico: po zaključku nakupa, boste preusmerjeni na novo stran, kjer boste vpisali podatke kartice (ime in priimek nosilca kartice, datum veljavnosti kartice in CVC kodo

.Po izbiri načina plačila, ki vam najbolj ustreza, kliknite na gumb “Naprej”.

5. Korak – Pregled naročila

V petem koraku sledi pregled naročenega. Na ekranu se prikažejo naročeni izdelki in podatki o plačniku ter dostavi. V tem koraku lahko spremenite količine in vsebino košarice v prejšnjih korakih, do katerih pridete s klikom na gumb "Nazaj" do koraka “Košarica”. Kupec zaključi nakup s klikom na gumb “Oddaj naročilo”. Tako boste v vaš e-poštni nabiralnik prejeli e-sporočilo, v katerem kliknite na povezavo za potrditev naročila in s tem avtorizirate naročilo. Po avtorizaciji, boste prejeli ponovno v vaš e-poštni nabiralnik e-sporočilo, v katerem vas obvestimo, da je naročilo sprejeto in oddano v obdelavo. 

 6. Korak – Potrditev naročila

Po sprejemu vašega naročila boste v vaš e-poštni nabiralnik prejeli sporočilo, da je bilo vaše naročilo potrjeno. V istem sporočilu se nahaja tudi povzetek kupčevega naročila na trajnem nosilcu podatkov, ki vsebuje vse podatke o naročilu, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov.
 

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda svoje naročilo ter prejme od ponudnika prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot tudi za kupca. Vsi kupci prejmejo v elektronskem sporočilu »Naročilo sprejeto« in »Naročilo potrjeno« tudi povzetek konkretnega naročila na trajnem nosilcu podatkov, ki vsebuje vse podatke o naročilu, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov, pri čemer navedeni dokument dejansko predstavlja potrdilo o sklenjeni kupoprodajni pogodbi in se lahko shrani ali pa natisne.

Kupoprodajna pogodba o nakupu izdelkov oz. oddano naročilo s potrditvijo naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupec lahko kopijo naročila pridobi na podlagi zahteve, v kateri navede podatek v zvezi z opravljenim naročilom in katero pošlje svojo zahtevo po elektronski pošti info@vivat.si. Ponudnik pošlje kopijo pogodbe na elektronski naslov, ki je bil veljaven v času nakupa oziroma po pošti na naslov kupca, ki je bil podan v času nakupa. Pogodba se hrani za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z zakonodajo oziroma računovodskimi standardi. Pogodbe se v spletni trgovini www.vivat.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

7. Korak – Zaključek naročila 

Ko je vaše naročilo pripravljeno za odpremo, boste v vaš e-poštni nabiralnik prejeli sporočilo, da je vaše naročilo zaključeno in odposlano z dostavno službo Pošta Slovenije (glede na izbiro načina plačila). Izdelke boste prejeli v roku do 7 delovnih dni. Račun boste prejeli skupaj z izdelki v fizični obliki. 

8. PREKLIC NAROČILA

Po oddaji naročila kupec od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku ene (1) ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost preklicati naročilo. Kupec obvesti ponudnika o preklicu naročila po elektronski pošti info@vivat.si ali pokliče na telefonsko številko 025382100.

Ponudnik storitve nudi podporo kupcem vsak delavnik pon. – pet. na telefonski številki 025382100 in preko elektronske pošte: info@vivat.si.

9. NAČINI PLAČILA 

V spletni trgovini www.vivat.si omogočamo dva načina plačila, in sicer:

Plačilo po predračunu

Uporabnik se lahko odloči za plačilo na naš poslovni račun. Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na elektronski naslov poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila skupaj s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR. Račun prejme plačnik računa in ne prejemnik, če je to druga oseba.

Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetjaPočitek-Užitek d.o.o. v roku 2 dni po prejemu predračuna. Plačilo se lahko izvede preko svojega e-bančnega računa (npr. Klik, Bank[@]Net itd.). V kolikor izvedete plačilo, je vedno dobrodošlo, da nam le-to tudi sporočite.


Plačilo s kartico

Uporabnik se lahko odloči za plačilo s kreditno ali plačilno kartico. Po zaključku naročila bo kupec preusmerjen na varno stran. kjer bo vnesel zahtevane podatke in plačilo izvedel s kartico.

10. VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN!

Podjetje Počite-Užitek d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kupec znesek celotnega naročila plača podjetju Počite- Užitek d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Ponudnik posluje na območju Republike Slovenije, izdelke pa pošilja na območje Republike Slovenije. Paket naročenih izdelkov vsebuje tudi račun v fizični obliki.

11. DOSTAVA 

Dostava naročenih izdelkov
Spletna trgovina www.vivat.si nudi dostavo izdelkov z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije. Izdelki bodo dostavljeni najkasneje v roku sedmih (7) delovnih dni. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje naročenega blaga v vašem poštnem nabiralniku in ga lahko prevzamete v vaši lokalni poštni poslovalnici.

Poštnina/stroški dostave
Strošek poštnine je 3,99 EUR (z vključenim DDV-jem) v SLO in 7,99 EUR v ostale države.

Identifikacija strank ob prevzemu blaga
Dostavljalec in prodajalec oziroma od njega pooblaščena dostavna služba, si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da bo naročeno blago izročeno pravemu naročniku.

12. ZAMUDE ALI NERAZPOLOŽLJIVOST BLAGA

Vedno si želimo biti najboljši in vas postaviti na prvo mesto, saj ste za nas najpomembnejši. A včasih se zaradi višje sile zgodi, da ne moremo izvršiti vašega naročila. V primeru, da naročeni izdelek ne bo na voljo v predvidenem dostavnem roku ali v obljubljenem času dostave, vas bomo o tem obvestili. V primeru nedostopnosti blaga si pridržujemo pravico, da naročila ne izvršimo oz. blaga ne dostavimo. V tem primeru vas bomo o tem takoj obvestili in vam nemudoma vrnili morebitni že prejeti denar.

 Izdelki, ki jih ni na zalogi

 V izrednih primerih je mogoče, da katerega izmed izdelkov ni več na zalogi, kar bo vidno v spletni trgovini pri samem izdelku. Če želite vedeti, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi, nam pišite na elektronsko pošto vivatinfo@vivat.si.

13. UVELJAVLJANJE ODŠKODNINE ZA POŠKODOVANO POŠILJKO 

Če ste prevzeli paket, na katerem so znaki zunanjih poškodb ali v njem manjkajo naročeni izdelki, nas o tem nemudoma obvestite. Pomembno je, da paket ohranite v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, zato ne mečite stran delov embalaže, v kateri je prispel paket. Reklamacijski zapisnik (prejmete s strani kurirskega uslužbenca), fotografije prejetega poškodovanega paketa in fotokopijo računa nam posredujte po elektronski pošti info@vivat.si. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

14. ODSTOP OD POGODBE / VRAČILO BLAGA 

Pravica kupca do odstopa od pogodbe

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev (43. Člen ZVPOT). Obvestilo o odstopu, lahko predložite na obrazec in ga izpolnjenega pošljete po elektronski pošti na info@vivat.si ali po telefonski številki 025382100. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Rok za odstop od pogodbe
Rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga začne teči od dneva, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom. Če je predmet pogodbe več kosov blaga ali če je dostava sestavljena iz več pošiljk ali kosov, pa rok za odstop od pogodbe začne teči, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga ali nad zadnjo pošiljko.

Vračilo blaga

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po tem, ko je ponudniku poslal obvestilo, da odstopa od pogodbe, razen če ponudnik kupcu ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago skupaj z obrazcem, če ga pošlje še pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.


Kupec lahko vrne blago ponudniku:

Naslov za vračilo izdelkov:

POČITEK-UŽITEK d.o.o.

Ulica ob igrišču 3

9226 Moravske Toplice 

Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite po elektronski pošti: info@vivat.si ali telefonski številki 025382100. 

15. PRITOŽBE IN SPORI


Počitek-Užitek d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Pisna pritožba se odda preko elektronske pošte info@vivat.si ali po klasični pošti na naslov: Počitek-Užitek d.o.o., Ulica ob igrišču 3, 9226 Moravske Toplice.

Reševanje sporov

Za razlago in vsa pravna vprašanja v zvezi z uporabo materialov, ki so objavljeni na teh spletnih straneh, se uporablja izključno slovensko pravo. Za zahtevke in spore v zvezi z uporabo omenjenih materialov je pristojno sodišče v Murski Soboti.

16. SPLOŠNI POGOJI SPLETNEGA MESTA

Spletno mesto je za namen tega obvestila pojem, ki zajema vse spletne strani na naslovu www.vivat.si.

Vsebina spletnega mesta

Podjetje Počitek-Užitek d.o.o. je odgovoren za vse informacije, ki jih navaja na svoji spletni strani in si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani in si po svojih najboljših močeh prizadeva, da ni estetskih razlik med fotografijo in dejanskim izdelkom. Barvni odtenki na fotografiji lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov (zlasti v posledici različne zmogljivosti oz. ločljivosti zaslona in fotografije, svetlobe v kateri je bila posneta fotografija, ipd.), kar pa ne vpliva na specifikacijo, opredelitev in standard izdelka.

Zaščita avtorskih pravic

To spletno mesto je izključna last podjetja Počitek-Užitek d.o.o., zato je prepovedana kakršnakoli zloraba podatkov, fotografij, besedil in drugih podatkov, ki so del tega spletnega mesta. Prepovedano je kakršnokoli kopiranje, distribucija ali druga uporaba vseh zgoraj navedenih podatkov brez predhodne vednosti in dovoljenja Počitek-Užitek d.o.o.

Sprememba pogojev

Počitek-Užitek d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev, brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene. Zaradi teh pravic si ob vsakem obisku našega spletnega mesta pozorno preberite splošne pogoje uporabe, pogoje poslovanja za e-trgovino in politiko varovanja osebnih podatkov v e-trgovini.

Zaključek

Z vstopom na spletno stran www.vivat.si soglašate, da ste seznanjeni in se strinjate z vsemi zgoraj navedenimi pogoji.

Rezervirajte pri nas in uživajte eksluzivne ugodnosti

Odrasli
Otroci