Pogosta vprašanja

Kdaj sta možni prijava v hotel in uporaba sobe?

Prijava v hotel je možna kadarkoli na dan prihoda, sobe pa so na voljo od 14. ure.

Do kdaj je na dan odhoda na voljo soba?

Soba je na dan odhoda na voljo do 10. ure.

Od kdaj naprej je možno kopanje na dan prihoda?

Na dan prihoda je kopanje možno od 9. ure.

Ali imate sobe s kopalno kadjo?

V Hotelu Vivat****superior so sobe s kopalnimi kadmi.

Imajo sobe balkon?

V Hotelu Vivat****superior so sobe z balkoni.

Ali je za sobo z balkonom potrebno doplačilo?

Za namestitev v sobi z balkonom ni doplačila.

Je Hotel Vivat****superior povezan z bazenskim kompleksom?

Hotel Vivat****superior je povezan z bazenskim kompleksom.

So v sobah grelci vode?

V sobah ni grelcev vode.

Ali je kajenje v sobi dovoljeno?

Kajenje v sobah je prepovedano.

Je v Hotelu Vivat****superior dovoljeno bivanje z domačimi živali?

V Hotelu Vivat****superior ni dovoljeno bivanje z domačimi živali.

Lahko podaljšamo bivanje v sobi na dan odhoda?

Na dan odhoda lahko podaljšate bivanje v sobi ob doplačilu po rednem ceniku.

Kje lahko pustimo prtljago po odjavi iz hotela?

Po odjavi iz hotela lahko prtljago pustite na glavni recepciji.

Do katere ure imate nočno kopanje?

Nočno kopanje je na voljo ob petkih in sobotah do 22. ure.

Imate apartmaje s kuhinjo?

Ne, sob s kuhinjskimi nišami nimamo.

Kako je s parkiranjem pri hotelu?

Vsakemu hotelskemu gostu pripada brezplačno parkiranje na varovanem parkirišču, ki je namenjeno hotelskim gostom. Ob prihodu in odhodu so pred hotelom na voljo 15-minutna mesta za prijavo ali odjavo (check in ali check out). Parkiranje za dnevne goste je brezplačno na parkirišču, ki je pri hotelu z balkoni.

Imate animacijo za odrasle?

Med tednom je ob 11. uri na voljo vodena hidrogimnastika.

Je postelja zakonska?

Ležišča so enojna, združena v zakonsko ležišče.

Imate tobogane?

Vodnih toboganov pri nas nimamo.

Imate animacijo za otroke?

Animacije za otroke nimamo.

Kako velika so dodatna ležišča za otroke?

Dodatna ležišča za otroke so velika 120 cm x 185 cm (dvoposteljna soba) in 160 cm x 185 cm (suite soba).

Kaj moramo upoštevati, ko pridemo v hotel, da zaščitimo sebe in vse ostale osebe?

  • V terme gremo le, če smo zdravi, brez znakov in simptomov akutne okužbe dihal (kot so nahod, slabo počutje, bolečine v mišicah, povišana telesna temperatura, kašelj).
  • Obvezno nosimo zaščitno masko.
  • Ob prihodu, pred uporabo sanitarij in po njej ter ob odhodu si razkužimo roke.
  • Redno in temeljito si umivamo roke z milom in vodo ali si roke razkužujemo z namenskim razkužilom za roke.
  • Ne dotikamo se obraza (oči, nosu in ust) z nečistimi/neumitimi rokami.
  • Upoštevamo zadostno medosebno razdaljo, ki je najmanj 1,5 metra.
  • Upoštevamo pravilno higieno kašlja (preden zakašljamo/kihnemo, si pokrijemo usta in nos s papirnatim robčkom ali zakašljamo/kihnemo v zgornji del rokava). Papirnati robček po vsaki uporabi odvržemo med odpadke in si nato umijemo roke z milom ter vodo.

Kaj moramo upoštevati na bazenu, da zaščitimo sebe in vse ostale osebe?

  • Ob vstopu v objekt ter pred uporabo sanitarij in garderobe in po njej si morate obvezno razkužiti roke. Razkužila so na voljo na označenih mestih. Treba je upoštevati varnostno razdaljo 1,5 metra v vodi in izven nje.
  • Pri gibanju in zadrževanju v zaprtem prostoru (recepcija, sanitarije, garderoba) je ob upoštevanju ohranjanja zadostne medosebne razdalje obvezna uporaba zaščitne maske.
  • Pred vstopom v kopalno območje se obvezno oprhajte in pojdite skozi hiperklorirano vodno pregrado za umivanje stopal.

Kaj moramo upoštevati v restavraciji, da zaščitimo sebe in vse ostale osebe?

  • Ob prihodu v vsako restavracijo si obvezno razkužite roke. Razkužila za roke so nameščena ob vstopu.
  • V restavraciji pri samopostrežnem bifeju je obvezna uporaba zaščitnih rokavic.
  • V zaprtih prostorih restavracij oz. gostinskih lokalov je npr. pri prihodu do mize, odhodu od mize, uporabi samopostrežnega bifeja v hotelu ter uporabi sanitarij obvezna uporaba zaščitne maske.

Kaj moramo upoštevati v Wellness centru in Salonu tajskih masaž, da zaščitimo sebe in vse ostale osebe?

  • Na vseh območjih wellness centra in salona tajskih masaž je obvezno imeti varnostno razdaljo 1,5 metra. Obvezna je uporaba zaščitne maske.
  • Pred vstopom v prostore wellness centra, namenjene masaži in kozmetičnim tretmajem, je dezinfekcija rok obvezna, prav tako po vsaki uporabi sanitarij. Razkužila so na voljo na vidnih mestih. Med izvajanjem tretmaja naši zaposleni nosijo masko za obraz, po vsakem tretmaju pa se opravi temeljita dezinfekcija delovnega mesta in pripomočkov. Med postopki je obvezna tudi maska za gosta. 

Kdaj je čas zajtrka, kosila in večerje?

Zajtrk: 7.00–10.00
Kosilo: 12.00–14.00
Večerja: 18.00–21.00

S katero storitvijo začnemo in s katero zaključimo?

Če imate v paket vključen polpenzion, začnete z večerjo in končate z zajtrkom.
Če imate v paket vključen polni penzion, začnete z večerjo in končate s kosilom.

Je v ceno polpenziona vključena tudi pijača?

Pijača ob obrokih ni vključena v ceno polpenziona.

Ali imate dietno hrano ali hrano brez glutena?

Da, dietna hrana in hrana brez glutena sta označeni na jedeh.

Delovni časi

Bazenski kompleks:

Nedelja–četrtek: 8.00–20.00
Petek–sobota: 8.00–22.00

Svet savn Vivat:

Nedelja–četrtek: 12.00–20.00
Petek–sobota: 12.00–22.00

Wellness center Vivat:

Ponedeljek–nedelja: 10.00–18.00
 

Salon tajskih masaž:

Ponedeljek–četrtek: 12.00–18.00
Petek–sobota: 12.00–20.00
Ob nedeljah: 9.00–16.00

Je kopalni plašč vključen v ceno?

Kopalni plašč, ki je v hotelski sobi, je vključen v ceno.

Ali lahko po odjavi iz hotela uporabljam kopalni plašč?

Po odjavi iz hotela kopalnega plašča iz sobe ne morete uporabljati, lahko pa si ga izposodite na bazenski & wellness recepciji ob doplačilu po rednem ceniku.

So kopalne brisače vključene v ceno?

Kopalne brisače so vključene v ceno in jih prevzamete na bazenski & wellness recepciji.

Ali lahki po odjavi iz hotela uporabljam kopalne brisače?

Po odjavi iz hotela lahko uporabljate kopalne brisače v bazenskem kompleksu.

Je za rezervacijo potrebno predplačilo?

Za rezervacijo predplačilo ni potrebno.

S katerimi karticami je možno plačilo?

Plačilo je možno s karticami Maestro, Mastercard, Visa, Diners, in Aktiva.

Je mogoče plačilo na obroke in s katero kartico?

Plačilo na obroke ni mogoče. Z nobeno kartico.

Ali lahko pri vas shranim svoje kolo?

Kolo lahko shranite v naši kolesarnici ob doplačilu po rednem ceniku.

Ali je na voljo izposoja koles? Tudi električnih?

Po veljavnem ceniku si je mogoče izposoditi mestna kolesa. Najem električnih koles je mogoč pri TIC-u.

Turistični boni

Na katere storitve lahko izkoristim turistične bone?

Od 16.7.2021 sta v veljavi 2 različna turistična bona:

  • TB (obstoječi turistični bon): Bon se lahko koristi samo na nočitev z zajtrkom.
  • BON21: Bon se lahko koristi na vse namestitvene pakete, ki so objavljeni na spletni strani www.vivat.si in s povezana doplačila (obroki in pijača, doplačila za nadgradnjo sobe, otroško posteljico, hišno žival, turistično takso in prijavnino).  

Ali lahko BON21 koristim na storitve bazenskega kompleksa, Wellness centra in Salona tajskih masaž, če nisem nameščen v hotelu?

Kot zunanji gost na storitve ne morete unovčiti turističnega bona 2021 (BON21) zaradi omejitev FURS-a.

Ali lahko bon namesto upravičenca unovči druga oseba?

  • V zakonu je določena  prenosljivost bona med upravičenčevimi sorodniki v ravni vrsti do drugega kolena (stari starši, starši, otroci, otroci zakonca ali zunajzakonskega partnerja, vnuki), zakonci, zunajzakonskimi partnerji, partnerji v sklenjeni ali nesklenjeni partnerski zvezi ter med otroci in njihovimi zakonitimi zastopniki, če to niso njihovi starši. 
  • Ne prenaša se med brati, bratranci, strici, sosedi, sodelavci, prijatelji itd.
  • Bon je prenosljiv na upravičenca na podlagi izjave ( Priloga 3 ali  Priloga 3 - BON21). Prenosnik lahko prenese le celoten bon na upravičenega pridobitelja, ki pa mora izpolnjevati tudi pogoj stalnega prebivališča v RS na dan 13. marec 2020 (za prenos TB) oz. 30. junij 2021 (za prenos BON21). Pridobitelj bona ne sme prenesti naprej; bon se lahko prenese le enkrat.
  • Priporočamo, da izjave izpolni že predhodno. Izjave in obrazce najdete na povezavi https://www.fu.gov.si/drugo/posebna_podrocja/turisticni_bon_in_bon21/?fbclid=IwAR1mmwpmKfLGNwSp3RVK42nySLiG8GU2RWq8xUZpZM3MKpvaLrxjGYld3c4

Rezervirajte pri nas in uživajte eksluzivne ugodnosti

Odrasli
Otroci